Нацрада оголосила штраф радіо «Арсі» з Одесі та взяла до відома відсутність мовлення радіостанцій Суспільного

Нацрада оголосила штраф радіо «Арсі» з Одеси та взяла до відома відсутність мовлення радіостанцій Суспільного

Радіостанції Суспільного не мовили через ремонт передавачів.

Нацрада оголосила штраф радіо «Арсі» з Одеси та взяла до відома відсутність мовлення радіостанцій Суспільного

Нацрада оголосила штраф радіо «Арсі» з Одеси
та взяла до відома відсутність мовлення радіостанцій Суспільного

Національна рада з питань телебачення та радіомовлення 18 січня розглянула результати планових перевірок ТОВ «ТРК «Арцизький телецентр» (позивні «Радіо Арсі») та АТ «НСТУ» («Українське радіо», радіо «Промінь» та «Культура»), де були виявлені ознаки порушень закону «Про медіа».

Під час перевірки радіо «Арсі» Нацрада виявила те, що компанія не надала інформації про зміну технічних
характеристик. За це порушення регулятор оголосив штраф у розмірі 3 тис. грн.

Під час перевірки Суспільного було виявлено відсутність мовлення «Українського радіо» у Закарпатській, Львівській та Одеській областях. Це сталося через те, що передавачі Концерну РРТ вийшли з ладу і були на ремонті.

Регулятор вирішив, що ці обставини не залежать від волі суб’єкта, і взяв порушення до відома.

Також радіостанції Суспільного не вели мовлення на 10
частотах в УКХ-діапазоні (ультракороткі хвилі), але при цьому мовили в інших діапазонах. Регулятор узяв це порушення до відома.

НСТУ надала пояснення Нацраді, що через воєнний стан та зменшення допомоги з бюджету кошти були розподілені на запуск на ФМ-частотах.  «Частоти в УКХ-діапазоні ми вирішили не виводити з ліцензії, а залишити в резерві. Набрав чинності новий закон «Про медіа», який встановлює зобов’язання мовити. То ми будемо виводити їх з ліцензійних обсягів.
Тому що у цих містах ми запустились в ФМ-діапазоні», — розказав Дмитро Грузинський, директор з організації та розвитку мереж телерадіомовлення Суспільного. 

Нагадаємо, 16 листопада 2023 року Нацрада призначила штраф «Апостроф TV» через відсутність мовлення. Однак сам канал не мовив у стандарті HD, а
мовлення в SD не припиняв. Представник «Апостроф TV» сказав, що, на його думку, відсутність мовлення за одним стандартом не можна класифікувати як повну відсутність мовлення. Після пояснень регулятор зменшив суму штрафу зі 100 тисяч 500 грн до 33 тисяч 500 гривень (мінімальна сума, передбачена законом). «Апостроф TV» вирішив звернутися до суду, щоб суд зміг
розв’язати цю колізію.

Скриншот відео: Національна рада / ютуб